Bestellingen beheren
Het is uiteraard van groot belang dat je zelf weet hoe je bestellingen in behandeling kunt nemen en dat je weet hoe je via je webshop contact kunt leggen met de klant. In het beheersysteem kun je daarom overzichtelijk en eenvoudig je bestellingen bekijken en verwerken. Binnen enkele klikken verander je bijvoorbeeld de status van een bestelling of print je alle pakbonnen en facturen uit.
Bestelstatus
Is er een klant die terugbetaald dient te worden, of wil je een bestelling in de wacht plaatsen of afronden? Binnen enkele seconden pas je gemakkelijk de status van een bestelling aan en ontvangt de klant hier automatisch een e-mail over.
Automatische e-mails
Je nieuwe webshop kan op verschillende momenten e-mails versturen. Dit kan naar een klant zijn, maar ook naar de webshop eigenaar. Wel zo handig toch?
De volgende e-mail notificaties zijn standaard geactiveerd, maar kun je natuurlijk ook uit laten schakelen:
- Nieuwe bestelling (voor website-eigenaar)
- Geannuleerde bestelling (voor website-eigenaar)
- Bestelling in behandeling (voor klant)
- Bestelling afgerond (voor klant)
- Klantfactuur (voor klant)
- Klantnotitie (voor klant)
- Wachtwoord opnieuw instellen (voor klant)
- Nieuw account (voor klant)
We zullen tevens een gepersonaliseerde e-mail template ontwikkelen die klanten te zien krijgen wanneer een e-mail automatisch verzonden wordt.